Astro Miner: Caves DLC
Med denna DLC låser du upp: - 12 bonus‑underjordsgruvor där du hittar mängder av extra guldmynt för att köpa power‑ups eller skins mycket tidigare! - det nya fordonet Flygande Båt - det nya fordonet UFO Ge dig ut på en resa till olika gruvor, samla massor av pengar och prova de nya fordonen!