Assetto Corsa – Red Pack (DLC)
Vi introducerar RED PACK – ett nedladdningsbart paket till ASSETTO CORSA som innehåller sju legendariska italienska sportbilar och banan RedBull Ring i Österrike. Ända sedan motorsporten låg i sin linda har rött varit den absoluta favoritfärgen hos italienska tillverkare och team. RED PACK innehåller därför några av de mest eftertraktade bilarna från de mest ikoniska italienska märkena: Ferrari, Lamborghini och Maserati! BILARNA: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce BANAN: Spielberg REDBULL Ring Ferrari SF15-T är Ferraris andra GP-bil sedan turbomotorer återinfördes 2014. Ferrari F138 är en formel 1-bil som kördes av den tvåfaldige världsmästaren Fernando Alonso och hans stallkamrat Felipe Massa säsongen 2013.