Assault Android Cactus
När du går på batterie så räknas varje sekund! Assault Android Cactus är en twin stick shooter i arkad stil, som utspelar sig i ett livligt sci-fi universum. Junior kommendant Cactus är ute på djupt vatten när hon svarar på ett nödanrop och slutar strandsatt på ett skadat rymdfraktskepp under attack av sina egna robotarbetare. Istället för liv så har du i Assault Android Cactus ett batteri som sakta töms. Assault Android Cactus utmanar dig till att tänka snabbt med ändlösa kulregn som blandar västerländska arena shooters med japanska bullet hell. Med en mängd av varierande karaktärer stormar du med huvudet före genom växlande banor och massiva boss strider för att rädda dagen.