Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök – Twilight Pack
Förbeställ nu och få omedelbar tillgång till Twilight Pack, ett utrustningspaket som innehåller: - Twilight-utrustningssetet - Yxan Algurnir - Riddjursutseendet Havardr - Korputseendet Dellingr's Envoy Klä dig för strid och visa hur en guds lärling ser ut! Assassin's Creed Valhalla krävs för att spela spelet och komma åt utrustningspaketet.