Assassin's Creed Unity
EN BRUTAL NY HJÄLTE FÖR EN BRUTAL NY VÄRLD Spela som Arno, en helt ny lönnmördare som är mycket farligare än sina föregångare. Jaga ditt byte med en uppsättning nya vapen, bland annat fantomkniven: en lönnkniv som även kan användas som armborst. SMIDIGARE PARKOUR, STRIDER OCH SMYGMOMENT Styr din assassin med större frihet och kontroll, med parkourmekanik för smidig förflyttning, ett omgjort stridssystem och förbättrade smygmoment. UPPTÄCK REVOLUTIONENS PARIS Den franska revolutionen har förvandlat den en gång så storslagna staden till en skräckens och kaosets plats. Upplev den otroliga öppna staden i full skala och se historien utspela sig. Upplev viktiga händelser, som stormningen av Bastiljen och avrättningen av Ludvig XVI, när Frankrikes öde formas på gatorna i en stad som står inför en förvandling.