Assassin’s Creed Mirage – Celestial Pack
Det här legendariska setet, som är smitt i himlens hjärta, förenar ett svärd som är gjort av stjärnstoft och en dolk som är fylld med en komets vrede – två reliker med kosmisk kraft. Det här vapenpaketet innehåller både ett svärd och en dolk. Celestial Sword: Ett svärd som känns overkligt, med en yta som skimrar av en svårfångad glans. Spelförmån: Harvester of Souls – Varje gång du dödar en fiende i strid fylls Assassin's Focus-mätaren på igen. Celestial Dagger: En smal dolk som skimrar som om den lyses upp av avlägset stjärnljus. Spelförmån: Shard of Stars – Extra laddning av Assassin's Focus. Det här innehållet låses upp när du kommer till byrån i Harbiyah i Bagdad för första gången, efter att du har klarat assassinutbildningen i Alamut.