Assassin Supremacy-paketet
Piffa upp ditt Vault-jagande med en fräsch ny stil! Det här paketet innehåller Infern0-huvudet och A Cleansing Fire-skinet till The Assassin - titta efter dem i karaktäranpassningsmenyn! Det här innehållet ingår inte i Season Pass.