Assassin Stinging Blade-paket
Förbättra din Vault Hunter-upplevelse med en helt ny stil! Det här paketet innehåller huvudet L0rd of Blades och utseendet P0wer T00led till Assassin - du hittar föremålen i Character Customization-menyn!