Assassin Madness-paketet
Piffa upp ditt Vault-jagande med en fräsch ny stil! Det här paketet innehåller Murder of Cr0ws-huvudet och The Nature of Fear-skinet till The Assassin - titta efter dem i karaktäranpassningsmenyn! Det här innehållet ingår inte i Season Pass.