Assassin Cl0ckw0rk-paket
Förbättra din Vault Hunter-upplevelse med en helt ny stil! Det här paketet innehåller huvudet Aer0dynamic och utseendet Like Cl0ckw0rk till Assassin - du hittar föremålen i Character Customization-menyn!