ASIA Skin Pack
Prickskyttar i alla länder, förenen eder! Sätt asiatisk prägel på Kuamar med exklusiva flaggvapenutseenden till alla vapen i spelet. Kräver grundspelet Sniper Ghost Warrior Contracts 2.