Arsenal-utseendeset
Setet innehåller följande nedladdningsbara innehåll: ● Arsenalutseende – Crusader ● Arsenalutseende – Rabbit 11 ● Arsenalutseende – Muramasa ● Arsenalutseende – Prototype ● Arsenalutseende – Grosse Feier *Innehållet i detta set ingår också i Daemon X Machina: Titanic Scion Digital Deluxe Edition samt Super Digital Deluxe Edition. Se till så att du inte råkar köpa något föremål två gånger. *Dessa föremål kommer att förändra det yttre utseendet på din Arsenal. De är kosmetiska och påverkar inte Arsenals egenskaper.* *DLC kommer att vara tillgängligt i spelet efter att du har kommit till den nödvändiga punkten i berättelsen.