Arrow-Paket
Detta paket, som är inspirerat av den populära TV-serien, utspelar sig efter skeppsbrottet som lämnar Oliver och Slade skeppsbrutna på en förrädisk ö. Det är Olivers överlevnadsträning när de arbetar sig fram genom djungeln till ett legosoldatläger.