Armored Warfare
Armored Warfare, framtidens skjutspel med moderna stridsvagnar, kommer nu till Xbox! Ta kontroll över hypermoderna stridsvagnar och spela med dina vänner i coop-läget, tävla mot rivaler i PvP-läget eller spela med riktig action i Global Operations – en explosiv kombination mellan tävling och samarbete som utspelar sig på enorma kartor med återupplivningszoner, övervakningsdrönare, AI-support, luftanfall och mycket mer.