Arkadsemester
Alternativa dräkter till USFIV. Innehåller nya semesterinspirerade dräkter till Yun, Yang, Evil Ryu och Oni. Svida om och knäck dina motståndare med stil! *Endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Fungerar inte med något annat spel.