ARK: Survival Evolved Season Pass ger dig tillgång till tre stora expansionspaket för att fortsätta dina äventyr, vilket ger enorma nya fantastiska världar att utforska och erövra, med massor av nya kraftfulla varelser, föremål och vapen. Säsongskortets nya ARK inkluderar: 'Scorched Earth', inställd på en flammande ökenvärld; 'Aberration', ett sci-fi-svindelinducerande bioluminescerande grottsystem; och 'Extinction', en förstörd framtida jord, där titaniska monster kämpar för dominans! Tvärs över dessa episka miljöer fortsätter du den episka huvudberättelsen om ARK: Survival Evolved när du kämpar för att återställa mänsklighetens framtid och alla jordens varelser!