Arise: A simple story
Arise är en resa genom två personers bitterljuva liv där minnen får liv och tiden viker sig för din vilja. ETT ÄVENTYR OM KÄRLEK OCH FÖRLUST Förbered dig på en emotionell bergochdalbana genom föränderliga landskap av känsloladdade minnen. STYR TIDEN Kontrollera tidens flöde och manipulera omgivningen genom att hoppa allt från sekunder till hela årstider. NYTÄNKANDE GRAFIK Träd in i minnenas och känslornas värld och se allt väckas till liv av de skickliga grafikerna från Piccolo Studio. SPELA TILLSAMMANS Bjud in en till spelare och dela resan där ni får hjälpas åt att kontrollera tiden tillsammans.