Are You Smarter Than A 5th Grader?
Är du smartare än en femteklassare? är ett charmigt humoristiskt frågespel baserat på den populära TV-serien. Flervalsfrågor, sanna eller falska utmaningar och minispel kommer att testa din skicklighet i 24 olika ämnen. Ställd inför en svår fråga kan du alltid lita på dina klasskamrater om hjälp. Mer än 6 800 frågor om ämnen som djurvetenskap, vokabulär, matematik och mer ställs av en mångsidig, fullständigt röstad och animerad rollfigur. Slå varje utmaning ensam eller tillsammans med familj och vänner i spännande soff-co-op multiplayer-spel för att bevisa att du faktiskt är smartare än en femteklassare!