Archetype EXP Chest Set
Förbeställ och få en uppsättning förbrukningsföremål i spelet. Använd dem på det episka äventyret du snart ska ge dig ut på. Archetype EXP Item Set innehåller: ・10 Hero's Incenses (ökar Archetype-erfarenhetspoäng med 100) ・5 Hero's Fruits (ökar Archetype-erfarenhetspoäng med 500)