Arcadegeddon
Gilly försöker rädda sin arkadhall från det gråa och stela megaföretaget Fun Fun Co., och för att göra det kopplar han ihop sina allra bästa spel för att skapa ett superspel. Tyvärr lyckas Fun Fun Co. hacka och smitta det med ett virus, så nu är det upp till dig och dina vänner att rädda spelet och den sista lokala arkadhallen. I det här skjutspelet för flera spelare är ingen omgång den andra sig lik. Du och upp till tre vänner kan utforska unika världar, spela minispel, leta skatter och besegra massvis med fiender och bossar. Arcadegeddon är en samarbetsinriktad flerspelarupplevelse som blandar PvE med PvP, och du väljer själv det speltempo som passar dig bäst. Under spelets gång får du utmaningar från de lokala gängen på Gillys arkadhall, och klarar du dem får du bra mycket mer än bara street cred. Vill du cementera ditt rykte på arkadhallen finns det topplistor att slå sig in på också.