Arcade Horror
Alternativt dräktpaket för Ultra Street Fighter IV med nya skräckdräkter för Yun, Yang, Evil Ryu och Oni. Skräm slag på motståndarna och få kompisarna att ge sig av blotta förskräckelsen!*Innehållet är endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV och fungerar inte med andra spel.