Aquarium Land
Fiska i havet, simma, fånga arter som guldfiskar, sjöstjärnor och koifiskar och lägg dem i ditt akvarium för att utöka din akvariebutik! Kör motorbåt, åk vattenskoter eller hoppa bara i vattnet och dyk med en vän i flerspelarläget! Upptäck fantastiska platser fyllda med en mängd olika vackra djur. Upptäck enorma och legendariska varelser för att locka fler besökare. Det finns en kund för varje havsdjur, stort eller litet, allt du behöver göra är att fiska med attityd! Investera i din akvariebutik och utforska havets värld som en riktig fiskmagnat! Ju mer pengar du tjänar, desto fler uppgraderingar och akvarier kan du skaffa! Funktioner: - Många olika vattenvärldar - Över 100 arter att fånga - flerspelarläge för upp till 2 spelare - 20 roliga skins att välja mellan - Uppgraderingar av karaktärer, kunder och anställda - Kör motorbåt och jetski - Olika dykstilar med coola animationer - dekorationer till akvariet - Expeditioner med skepp Kan du bli den bästa fiskmagnaten, låta tidvattnet leda dig och styra ditt kakelakvarium?