Aquapark io: Complete Edition
Tävla i flerspelarläge med upp till 4 spelare eller njut av att glida solo. Bevisa att du är snabbast av alla! Complete Edition – funktioner: - 15 stora banor med rutschkanor - 50+ roliga skins, 11 badringar, 13 glidflygare - flerspelarläge för upp till 4 spelare på samma skärm! - öppna paket med slumpmässiga skins - mystiska power-ups dyker upp under spelet - medryckande semester-musik - enkla kontroller så att alla kan spela - enkla regler och massor av skoj! Åk nedför den enorma vattenrutschkanan som slingrar sig från himlen, kör om dina vänner, putta dem av banan eller använd power-ups för att få ett övertag. Det roligaste är att du kan hoppa av banan när som helst och landa på en lägre nivå och köra om alla på ett ögonblick!