ANPAN-karaktärspaket
En verklig figur dyker ner i 3on3 FreeStyle-världen! Möt den speciella kändisen ANPAN! Detta paket inkluderar: - Karaktär - ANPAN - ANPAN Growth Box Ticket x5 *Om paketet köps kan det inte återbetalas eftersom det innehåller engångsföremål i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp hamnar paketet i meddelanderutan. *Om du äger ANPAN byts ANPAN mot ett visst antal poäng. *ANPAN är en begränsad karaktär, exkluderad från karaktärspassförmånen. *Detta paket kan säljas i samma eller ett annat format i framtiden.