Another Dawn
En lugn semester på en tropisk ö blir plötsligt din värsta mardröm när en hänsynslös kriminell organisation kidnappar din familj. Slaget mot hunger, törst, skrupelfria legosoldater och vilda varelser för att kunna leva och rädda din älskade! Spelfunktioner - Engaging story, äventyrlig mix av action, överlevnad och skytte. - Upplev friheten när du utforskar utökade halvöppna världsnivåer, som fantastiska tropiska landskap och stora bergstunnlar. - Hitta mat, drycker, improviserade vapen och allt du behöver för att överleva i den vilda naturen. - Kör, simma, slåss och skjuta, ta på legosoldater och icke-människa varelser, medan du utforskar alla hörn av ön. - Icke-skriptad artificiell intelligens: Fiender tenderar att reagera aktivt och annorlunda i enlighet med egna egenskaper och ditt beteende i spelet. - Välj ditt favoritspelläge: Ta tag i ditt föredragna vapen och döda alla ansikte mot ansikte, eller omgå fiender smidigt. - Realistisk fysik, genomförande av olika slagreaktioner på material och vatten flytande system.