Anna´s Quest
Drakar, häxor, troll ... Inget kan stoppa Anna. Med hjälp av sin telekinesi, okonventionella användning av tortyrredskap, talang för improvisation och lite hjälp av en skum räv tar hon sig förbi alla hinder. Hon kommunicerar med de döda, stoppar öltillgången för de lokala krogarna och sätter gamla damer bakom galler ... Författaren Dane Krams värld gör sin debut på spelutvecklingsscenen, och den är inte så gullig som den kan verka. Men Anna är dock genomsnäll – eller? Allt börjar med en talande teddybjörn ... Anna's Quest är en handritad, dyster berättelse med en stor gnutta självironi.