AMAZE! & Light-it Up
Känner du dig uttråkad? Ljus upp din dag med ett färgglatt pusselpaket! AMAZE! – Måla din väg genom hundratals livfulla labyrintpussel i denna beroendeframkallande och tillfredsställande utmaning. Oavsett om du föredrar att ta det lugnt, tävla mot klockan eller strategisera med begränsade drag, finns det ett läge för varje stil – ensam eller med en vän. Se bara till att inte missa en enda ruta... annars fastnar du i labyrinten för alltid! Light-It Up – Hoppa, snurra, glid och svinga dig genom en neonlysande värld som en djärv stickman på ett lysande uppdrag! Tänd upp rörliga former, undvik dödliga spikar och bringa färg till mörkret över 150 livfulla nivåer. Använd boosters, samla stjärnor och lås upp fantastiska skins medan du bemästrar denna snabba plattformsspel full av vändningar och spänning! Gör dig redo att hoppa, glida och bli helt förbluffad!