Aloha Bear-set
Även isbjörnar behöver semester! Utrusta dig med hela Aloha Bear-outfitsetet för att låsa upp en speciell dansrörelse! Aloha Bear-releasespecial! Heatwave-ryggsäckbonus ingår! Njut av exklusiva Aloha Bear-setrörelser med din kombination! *Detta paket innehåller: -50 poäng -[Aloha Bear] Aloha Bear-huvud -[Aloha Bear] Aloha Bear-kropp -[Aloha Bear] Piña Colada-ryggsäck -[Aloha Bear] Heatwave-ryggsäck (bonus!) *Detta paket innehåller spelvaluta och kan inte återbetalas efter köp *Du kan aktivera speciella gratisåtgärder när du utrustar alla Aloha Bear-set *DLC-föremål kan säljas på samma eller en annan metod i framtiden.