All-Star-åtkomstpass 2026
Möt All-Star med All-Star Access Pass! Du kan låsa upp alla nuvarande karaktärer och karaktärer från kommande uppdateringar från 2026! Glöm inte att även få tillgång till Special Lounge! *Paketkomponent: - Biljett till 2026 års karaktärspass - 200 poäng - Valbar Growth Box-biljett x10 *Denna DLC ger omedelbar förmån vid köp. Ingen återbetalning sker. *Begränsade/samarbetskaraktärer är undantagna från förmånen. *Förmånen kan tas bort/ändras utan föregående meddelande. *Om du har en duplicerad förmånsprodukt kommer förmånen inte att dupliceras.