Alien: Isolation - Trauma
Välkommen till Trauma, det andra tilläggspaketet för Alien: Isolation. Detta paket innehåller tre helt nya kartor för Survivor Mode, ett tidsbegränsat läge som sätter dina förmågor på prov. Ta dig an en mängd olika fiender i Sevastopol-stationens sjukavdelningar. Undvika, distrahera eller konfrontera? Om du vill överleva måste du tänka snabbt. - Tre nya kartor, bland annat en klaustrofobisk flykt genom Sevastopols ventilation. - Spela som läkar-överofficer Lingard och få snabbare tillgång till Medkits och distraherings-IED:er. - Förstör alla spår efter din forskning och rädda de överlevande på stationen.