Alien: Isolation - Trauma
Välkommen till Trauma, det andra tilläggspaketet till Alien: Isolation. Det här paketet innehåller tre helt nya kartor för Survivor-läget, en tidsbaserad utmaning som testar din skicklighet. Kämpa mot en rad fiender i sjukvårdsavdelningarna på Sevastopol-stationen. Kommer du att undvika, distrahera eller konfrontera dem? Du måste agera snabbt om du vill överleva. - Tre nya kartor, inklusive en klaustrofobisk jakt genom Sevastopols ventilationsrör. - Spela som Chief Medical Officer Lingard och få snabbare åtkomst till utrustning som Medikits och IED:er för att distrahera fiender. - Förstör alla spår av din forskning och rädda överlevarna på stationen.