Alien: Isolation - Safe Haven
Välkommen till Safe Haven, det tredje tilläggspaketet för Alien: Isolation, med det helt nya läget Salvage Mode. Hur länge kan du överleva? Du har hittat det enda säkra rummet på Sevastopol, men börjar få slut på förnödenheter. Du måste våga dig ut, klara olika mål och återvända till det säkra rummet. Men vem väntar på dig där ute? Och vilka val måste du göra för att överleva? - En helt ny karta för Salvage Mode, dubbelt så stor som tidigare kartor i Survivor Mode. - Spela som Hughes och lås upp bultpistolen, hagelgeväret och EMP-minorna snabbare. - Välj att utforska Gemini-systemen eller Bacchus-rummen.