Alien: Isolation - Safe Haven
Välkommen till Safe Haven, det tredje tilläggspaketet till Alien: Isolation, med det helt nya Salvage-läget. Hur länge kan du överleva? Du har hittat det enda säkra utrymmet på Sevastopol, men förnödenheterna börjar ta slut. Du måste ge dig ut, klara olika mål och återvända till det säkra utrymmet igen. Men vem väntar på dig där ute? Och vilka val måste du göra för att överleva? - En helt ny karta för Salvage-läget, dubbelt så stor som någon av de tidigare kartorna i Survivor-läget. - Spela som Hughes och få snabbare tillgång till vapen som Bolt Gun, Shotgun och EMP Mine. - Välj att utforska Gemini Systems eller Bacchus Apartments.