Alien: Isolation - Corporate Lockdown
Välkommen till Corporate Lockdown, det första tilläggspaketet till Alien: Isolation. Det här paketet innehåller tre helt nya kartor för Survivor-läget, en tidsbaserad utmaning som testar din skicklighet. Kan du undvika spelets Alien länge nog för att överleva, eller försöker du ta dig an den direkt i strid? - Tre nya kartor, från Corporate Penthouse till Medlabs. - Den nya spelbara karaktären Ransome ger dig eldkraft nog att ta dig an dina fiender. - Överför dina bästa tider till Alien: Isolations ledartavlor och utmana resten av världen.