Alien Invasion
Utomjordingarna invaderar oss! Eller gör de det? Om du spelar Body Count-läget så gör de det. Som FIB-agentmask, är din uppgift att slå tillbaka mot den utomjordiska övermakten. Föredrar du att komma från en annan värld? Spela kampanjläget, då är rollerna är ombytta – slåss mot de underlägsna jordinvånarna för att återta ditt rymdskepp och fly tillbaka till den plats du kallar hem. Med plasmakanoner, energiklot och ufo-bombningar, samt nya häftiga hattar och gravstenar har du alla prylar du behöver för att få jordinvånarna att buga sig inför ers utomjordiska höghet och svära dig trohet. Och innan du flyger hem som segrare, se till att din kamp bli ihågkommen genom att vinna de fem nya achievements.