Airoheart
Vår berättelse tar sin början i landet Engard, där hjälten Airoheart kastar sig ut i det okända i ett försök att stoppa sin brors planer på att frita en uråldrig ondska och starta ett förödande krig med hjälp av den legendariska druidstenen. Har du vad som krävs för att konfrontera din bror och förhindra att han sätter sina onda planer i verket?