Aero The Acro-Bat 2
Efter att ha lyckats stoppa Edgar Ektors galna planer att förstöra underhållningsvärlden bestämmer sig Aero för att undersöka den galna mannens skräckmuseum. Där hittar han en märklig svävande trollkarlslåda. När han tar sig in i den för att undersöka den, transporteras han plötsligt till en mystisk plats. Men vad Aero inte vet är att Edgar har lyckats överleva efter att ha blivit räddad av sin undersåte Zero, och har bett honom att utföra plan B. Men vad kan denna mystiska plan vara? Aero måste fly från den mystiska plats han är fångad på om han vill stoppa Edgar Ektors nya plan! Innehåll: * Spela genom 8 arenor med 3 nivåer vardera, inklusive nivåer med åkattraktioner * Använd Aeros akrobatiska färdigheter för att ta dig förbi alla typer av dödliga hinder och märkliga fiender * Välj mellan den engelska och den japanska versionen * Spola tillbaka-/turbofunktion: upprepa något tills du uppnår perfektion eller dra upp hastigheten * Spara status-funktion: spara var du vill och börja spela igen från exakt den punkten * Skärmfilter: välj mellan flera olika filter för att modifiera spelets utseende (retrostil-monitor, svartvitt osv.) * Galleri: ta en titt på bilder från det ursprungliga spelets illustrationer, affischer, boxdesign osv. * Fuskfunktion: aktivera flera fusk som kommer att göra saker och ting lättare (obegränsad energi, obegränsade liv, osårbarhet osv.)