Adventure Time : The Secret of the Nameless kungariket
Detta Games on Demand -versionen har stöd för engelska , franska, spanska , italienska , tyska och portugisiska undertexter . Vad är klockan ? Det är dags att gå med Finn ( människan ) och hans bästa bro Jake ( formen skiftande hund) på en original heroisk äventyr genom den mystiska Nameless kungariket . Gå på episka uppdrag , lösa kluriga pussel och avslöja dolda hemligheter genom att utforska en ny värld som skapats exklusivt för TV-spelet .