A Boy and His Blob
A Boy and His Blob gör en triumferande återkomst! Som pojken matar du Blob med gelébönor och se honom förvandlas till coola och användbara föremål för att lösa pussel och undvika fara. Med en robust och känslodriven story, utmanande pussel, och visuellt imponerande grafisk stil, markerar A Boy and His Blob omlanseringen av denna kultklassiker från 2009!