Adventure Starter Set
Bonus för tidigt köp: Adventure Starter Set Ett användbart föremålsset som hjälper dig under de tidiga delarna av ditt äventyr. Föremål som ingår [Innehåll] - 10 Monster Munchies - 3 Bonus Balls - 5 Seeds of Skill Den här bonusen är endast till för kunder som köper huvudspelet eller Deluxe Edition senast kl. 23.59 svensk tid den 4 januari 2027. Det här innehållet kan hämtas via ”Check Additional Content” i spelmenyn. Bilderna är endast i illustrativt syfte. Den faktiska spelgrafiken kan se annorlunda ut.