Adventure Bundle
Squirrel with a Gun Ekorre, med vapen. Som den mest otrevliga gnagare utvecklar du en talang för brott och kaos i jakten på gyllene ekollon i detta knasiga skjut- och pusselspel i sandboxmiljö. Strid med tänder, klor och vapen för att fly från en hemlig underjordisk anläggning och besegra agenterna. Afterimage Afterimage är ett handritat 2D-actionäventyr som betonar snabba strider med diversifierade karaktärsbyggen, icke-linjära nivåer och en gripande berättelse som utspelar sig i ruinerna av en fantasivärld. Flera år efter att en katastrof orsakade slutet för den mänskliga civilisationen ger sig en flicka med minnesförlust ut på en resa som på ett oförklarligt sätt sätter igång en rad händelser som kommer att avgöra den nya världens öde. Cris Tales Cris Tales är ett fantastiskt indie-kärleksbrev till klassiska JRPG:er med ett nytt perspektiv. Kika tillbaka på det förgångna, agera i nutiden och se hur dina val dynamiskt förändrar framtiden -- allt på en skärm medan du spelar! Gör sällskap med nyvakna tidsmagikern Crisbell och hennes fantastiska kompanjoner i en fantasivärld som står inför en grym framtid. Den mäktiga tidskejsarinnan och hennes styrkor hotar att skapa en kataklysm som kommer att förgöra Crystallis och de andra fyra kungarikena i området. Extinction Du är en av världens sista Väktare, en soldat med namnet Avil som är utrustad med färdigheterna som krävs för att att kämpa mot de ändlösa Ravenii-horderna. Kämpa mot enorma bestar och deras hejdukar genom ett spretigt landskap, försvara städer och rädda flyktingar som har drivits från sina hem.