Additional Map "Idus Training Grounds"
Lägger till kartan Idus Training Grounds! Njut av ett nytt område i Atelier Yumia! Lägger till den nya kartan Idus Training Ground, gömd djupt i bergen i Sivash Region. Det här innehållet fokuserar på att upptäcka Welleks okända historia och har en vidsträckt karta att utforska med nya fyndigheter. Samarbeta med dina följeslagare för att övervinna prövningarna på Training Grounds. Obs! - För att få tillgång till den extra kartan måste du först klara av ett main quest som heter Chasing After Lenja. - Den här produkten är del av Atelier Yumia Season Pass. Tänk på att det finns andra produkter som innehåller det här innehållet. Undvik dubbelköp. - Se den officiella webbplatsen för Atelier Yumia för mer information.