Additional Map "Falbra Thicket"
Lägger till den nya kartan ”Falbra Thicket”! Upptäck en outforskad karta! Lägger till den nya kartan Falbra Thicket som ligger djupt inne i Ligneus region. En karta fylld med en ny Pioneering Effort, nya föremål, ett rymligt Building Area och nya quests med fokus på Alber. Upptäck en ny karta tillsammans med dina följeslagare och få speciella belöningar. Obs! För att få tillgång till den extra kartan måste du först klara av ett main quest som heter ”The Alber Settlement”. Se den officiella webbplatsen för Atelier Yumia för mer information.