Accessoar: Royal Monocle
Ha ännu roligare i Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection med tillägg! Innehåller följande: Accessoar: Royal Monocle En speciell accessoar till huvudpersonen! *Gå till menyn Edit Ranger (från startskärmen) eller Change Appearance (från kistan i en bas) för att välja en accessoar. *Accessoarer är endast kosmetiska. *Du kan ändra accessoar under spelets gång.