Abyssus - Brinehunter Pack
Hjälm: En väderbiten fågelbur Den här hjälmen är ett kännetecken för en Brinehunter-veteran och är ett statement: "Jag har inte tid att göra rent den mellan uppdragen." Dessutom är de ingrodda musslorna en bra källa till kvalitetsprotein! Dans: The Brineston Under havet kan ingen se dig dansa. Med undantag för dina följeslagare, och må the Surge förbarma sig över dem. Ram: Väderbiten ram Gjord av oxiderad mässing återvunnen för hand från vraket av vår ubåt – med extra musslor. Notera: De kosmetiska uppdateringarna är till för att stödja spelutvecklarna. Uppdateringar av funktioner och innehåll kommer att vara gratis för alla som äger spelet.