Abyssus - Brineguard Pack
Hjälm: Juggernaut Du har siktet inställt på en enda sak: ditt byte. Allt annat är sekundärt. Dräkt: Juggernaut Inspirerad av global krigföring och antika rustningar kommer den här rustningen att krossa allt i din väg. Ostoppbar, destruktiv, skoningslös. En sann Juggernaut. Emote: Company Loyalty Märk ut din väg och dina erövringar. Låt dina följeslagare göra honnör. Alla visar respekt för flaggan. Ram: Brineguard Ta över skeppets roder och styr det mot avgrunden! Den sjunkna världen har ännu inte visat alla sina hemligheter, och du har brine att samla in. Notera: De kosmetiska uppdateringarna är till för att stödja spelutvecklarna. Uppdateringar av funktioner och innehåll kommer att vara gratis för alla som äger spelet.