Abyssus - Brinefrost Pack
Hjälm: Polar Från de frusna markerna i norr hjälper hjälmen Polar dig att hålla huvudet kallt även under de hetaste eldstriderna. Dräkt: Polar Fodrad med päls och impregnerad med brine kännetecknar Polar-dräkten en riktig Brinehunter från norr. Frostskyddsmedel ingår ej, det skulle ändå inte hjälpa. Ram: Brinefrost Håll kylan borta med hjälp av en nästintill perfekt isolering. Njut av värmen i ubåten samtidigt som den tar dig till nästa självmordsuppdrag. Mysigt! Emote: Bringer of Gifts Det är bara att inse: Om vi hade varit goda skulle vi aldrig ha blivit Brinehunters från första början. Men även de styggaste lagkamraterna förtjänar en -trevlig- överraskning då och då! Notera: De kosmetiska uppdateringarna är till för att stödja spelutvecklarna. Uppdateringar av funktioner och innehåll kommer att vara gratis för alla som äger spelet.