ABSURDIKA: Rebuild
Det var en helt vanlig sommardag. Jag var på väg hem från jobbet. Plötsligt bländade ett starkt ljus på himlen mig... ... och sedan befann jag mig här, med en motorsåg i handen. Du spelar som en vanlig kille som försöker fly från sina rädslor och en främmande värld – eller kanske från sitt eget sinne? Var går gränsen mellan verklighet, fiktion och sjuk fantasi? - 10 hardcore-nivåer - Fantastiskt old-school soundtrack - Slutboss - Bra berättelse med hemligt slut **I det här spelet spelar du som en kille, en psykopat eller kanske någon helt annan – vem vet? Du måste använda din fantasi, klara 10 utmanande nivåer och besegra huvudbossarna. Du har bara ett vapen med två olika attacker: din MOTORSÅG. Låt din fantasi ta dig med på en resa genom sinnet hos en stor författare medan du spelar.** "Det är dags att övervinna din rädsla för konflikt. Varje gång någon anklagade dig höll du tyst och tryckte ner din ilska. Demonen du nu ska möta representerar just den rädslan."