Abstract Assassin Skin Pack
Utseendepaketet Abstract Assassin är till för de som vill dra till sig folks uppmärksamhet... för att skjuta dem. Innehåller tre fantastiska utseenden: Paint Spill, Round Geometrical Painted och Dark Hex Camo. Varför smälta in när man kan sticka ut?