Abiotic Factor - Supporter's Pack
Obs: Kräver grundspelet Abiotic Factor för att få tillgång till detta innehåll. Supporterpaketet är reserverat för de mest hängivna GATE-forskarna och innehåller en Home World, dit du kan komma genom portalen, och bygga upp en bas och blir ett hem långt hemifrån. Supporterpaketet innehåller också den fullständiga standarduniformen för alla GATE Torii-forskare. Home World Torii Ta en välförtjänt semester till det mystiska och natursköna Torii, som ligger inbäddat i en skogsklädd japansk bergssluttning och döljer en djupare hemlighet. Denna portalvärld är tillgänglig från GATE Cascade-forskningsanläggningens kontorssektor (med Tier 1-tangentbordshackertillgång). Torii-uniformen Öppen Torii-jacka med M/F-versioner Stängd Torii-jacka med M/F-versioner - Torii-byxor - Torii-bälte - Torii-skyddsglasögon - Torii-ID-kort - Torii-stövlar - Torii-näsduk/slips Souvenirer Ta med dig en bit av Torii tillbaka till GATE Cascade-forskningsanläggningen, tillsammans med några specialtillverkade möbler och andra prylar som endast finns i Torii: - Träbänk - Tatamimatta - Zabuton-kudde - Kotatsu-bord - En ny sällsynt fisk - Och kanske lite mer! *Serverns värd måste ha DLC:et för att kunna komma åt platsen. Alla spelare på servern kan komma åt DLC-platsen oavsett deras DLC-status. *DLC-fiskvarianter visas endast i fiskkompendiet när DLC:et är aktiverat på den aktuella servern.